یک خبر جذاب:‌ مهدی رحمتی و پسر دوم
تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 10:54 | نویسنده : babak

مهدی رحمتی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال که با درخشش در بازی فینال در ورزشگاه آشنا حافظیه جام حذفی را بالا برد در مصاحبه‌ای پرده از یک راز شیرین برداشت.

او می‌گوید:«بهترین خاطره ام از سال نود روزی بود که خبردار شدم که پسر دومم در راه است و الان می توانم بگویم دلیل اصلی بازگشتم به تهران و نماندن در شهرستان همین بود.»
سایت گل تولد قریب‌الوقوع دومین فرزند مهدی رحمتی را به او تبریک می‌گوید. رحمتی یکی از خانواده دوست‌ترین و با شخصیت‌ترین فوتبالیست‌های ایران است که شرکت پوما در ایران به همین دلیل او را برای قرارداد انتخاب کرده است.
رحمتی با انتقاد از رویه ای که علیه فوتبالیستها وجود دارد می گوید : متاسفانه عده ای دایم می گویند که بازیکنان فوتبال چهره های بدی هستند و فقط دنبال پول می روند در حالی که من خیلی ها را می شناسم که به موسسات خیریه رفت و آمد دارند و کسی هم از کار آنها مطلع نیست.تلویزیون و برخی از برنامه های ورزشی برای یک اتفاق فوتبالی حتی نصف شب سراغ رییس فلان بیمارستان در فلان شهر می روند اما یک بار نشده که مثلا با رییس موسسه خیریه محک تماس بگیرند و بپرسند چه بازیکنانی به آن موسسه رفت و آمد دارند؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین